Quests of Gallendor yardım forumu, Gallendor Tr, Gallendor, Gallendor Fan, Sitesi, Destek Sitesi
Üye Ol veya giriş yap


 
KapıAnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 FAQ - Teknik Destek

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ouroboros
Admin


Mesaj Sayısı : 27
Kayıt tarihi : 16/03/09

MesajKonu: FAQ - Teknik Destek   Çarş. Mart 18, 2009 6:09 pm

Teknik deste?in hizmet alanlar? ve teknik deste?e e-mail yazma ?ekli!

1. Teknik deste?in hizmet verdi?i alanlar:

1. Kullan?c? hesab?n?n silinmesi
2. Kullan?c? ad?n?n de?i?tirilmesi
3. E-mail adresinin de?i?tirilmesi
4. Lonca liderinin de?i?tirilmesi
5. Loncan?n silinmesi
6. Lonca ad?n?n de?i?tirilmesi
7. Multiaccount
8. Sunucu ile ilgili problem ya?and??? durumlarda

Bütün bu i?lemlerin yap?labilmesi için teknik deste?e yaz?lmas? gerekir.

Dikkat: Teknik deste?e yazd???n?z e-maili, mutlaka oyuna kay?t s?ras?nda verilen e-mail adresinden yaz?n. Aksi takdirde bu e-mailler de?erlendirilemeyecektir.

2. Teknik deste?e yaz?lan e-mail nas?l olmal??

Teknik deste?e yaz?lan e-mailler konu ile ilgili istenilen bilgileri içermedi?i sürece i?leminiz yap?lamayacakt?r.

?stenilen bilgiler:

1. Kullan?c? hesab?n?n silinmesi:

Hesab?n?n silinmesini istiyorsan, bunu teknik deste?e bildirmen gerekir. Söz konusu olan hesab?n sana ait oldu?unu tespit edebilmemiz için a?a??daki bilgiler istenecektir.

E-mail konu ba?l???: Hesap silinmesi
?stenilen bilgiler:

-Hesab?n? açarken verdi?in e-mail adresi
-Oyundaki kullan?c? ad?n

2. Kullan?c? ad?n?n de?i?tirilmesi:

Kullan?c? ad?n? de?i?tirmek istiyorsan, bunu teknik deste?e bildirmen gerekir. Söz konusu olan hesab?n sana ait oldu?unu tespit edebilmemiz için a?a??daki bilgiler istenecektir.

E-mail konu ba?l???: Kullan?c? ad? de?i?ikli?i
?stenilen bilgiler:

-?u andaki kullan?c? ad?
-?stedi?in yeni kullan?c? ad?
-Hesab?n? açarken verdi?in e-mail adresi

3. E-mail adresinin de?i?tirilmesi:

E-mail adresinin de?i?tirilmesini istiyorsan bunu teknik deste?e bildirmen gerekir. Söz konusu olan hesab?n sana ait oldu?unu tespit edebilmemiz için a?a??daki bilgiler istenecektir.

E-mail konu ba?l???: E-mail adresi de?i?ikli?i
?stenilen bilgiler:

-Hesab?n? açarken verdi?in e-mail adresi
-Oyundaki kullan?c? ad?n
-Yeni e-mail adresi

4. Lonca lideri de?i?ikli?i:

Loncan?n liderini de?i?tirmek istiyorsan bunu teknik deste?e bildirmen gerekir. Söz konusu olan loncan?n, liderinin gerçekten senin olup olmad??n? tespit edebilmemiz için a?a??daki bilgiler istenecektir.

E-mail konu ba?l???: Lonca lideri de?i?ikli?i
?stenilen bilgiler:

-Loncan?n tam ad?
-Lonca kurucusunun kullan?c? ad?
-Lonca kurucusunun hesab?n? açarken verdi?in e-mail adresi
-Yeni liderin kullan?c? ad?
-Yeni liderin, hesab?n? açarken verdi?i e-mail adresi

5. Lonca silinmesi:

Loncan?n silinmesini istiyorsan bunu teknik deste?e bildirmen gerekir. Söz konusu olan loncan?n, liderinin gerçekten senin olup olmad??n? tespit edebilmemiz için a?a??daki bilgiler istenecektir.

E-mail konu ba?l???: Lonca silinmesi
?stenilen bilgiler:

-Loncan?n tam ad?
-Lonca kurucusunun kullan?c? ad?
-Lonca kurucusunun hesab?n? açarken verdi?in e-mail adresi

6. Lonca ad?n?n de?i?tirilmesi:

Loncan?n ad?n? de?i?tirmek istiyorsan bunu teknik deste?e bildirmen gerekir. Söz konusu olan loncan?n, liderinin gerçekten senin olup olmad??n?
tespit edebilmemiz için a?a??daki bilgiler istenecektir.


E-mail konu ba?l???: Lonca ad?n?n de?i?tirilmesi
?stenilen bilgiler:

-Loncan?n tam ad?
-Lonca kurucusunun kullan?c? ad?
-Lonca kurucusunun hesab?n? açarken verdi?in e-mail adresi
-Loncaya verilmek istenen yeni isim

Dikkat: 4.,5. ve 6. maddelerindeki i?lemleri sadece lonca kurucusu yapabilir. Lonca kurucusunun, hiç kimseye bir ?ey söylemeden loncay? terk etmesi halinde, geriye kalan lonca üyeleri kendi aralar?nda kimin lider olaca??na karar vermelidir ve ondan sonra teknik deste?e bildirilmelidir. Bu durum teknik destek taraf?ndan incelenecektir ve do?rulu?u tespit
edildi?i durumda istenilen i?lem yap?lacakt?r.


7. Birden çok hesap açmak (Multiaccount):

Oyunda herkesin sadece bir hesap açma hakk? vard?r. Ayn? bilgisayardan birden fazla oyuncunun oynad??? tespit edildi?i takdirde bu hesaplar silinecektir.

?nternet cafelerde, okulda, bir ailede ayn? bilgisayardan birden çok oyuncu oynuyorsa bu durumun daha önceden bildirilmesi gerekir. Bunun için a?a??daki bilgileri içeren bir e-mail yaz?n.

E-mail konu ba?l???: Multiaccount
?stenilen bilgiler:

-Her oyuncunun kullan?c? ad?
-Her oyuncunun kay?t s?ras?nda verilen e-mail adresi

Bu i?lemi yap?labilmesi için bu ?ah?slardan birinin, bütün kullan?c?lar ad?na yazmas? yeterli olacakt?r.

8. Sunucu problemi:

Sunucu ile ilgili bir problem ya?ad???n?z takdirde bunu teknik deste?e bildirin. Sorunun ne oldu?unun anla??lmas? için, lütfen mümkün oldu?unca ayr?ntl? bilgi verin.

Verilmesi gereken bilgiler:

E-mail konu ba?l???: Sunucu problemi
?stenilen bilgiler:

-Sorunun, oyunda nerde ve hangi durumlarda ya?and???n? aç?klayan detayl? bir metin
-Bilgisayar?n?za, internet ba?lant?n?za ve kulland???n?z borwsera (Internet Explorer, Mozilla Firefox, vb.) dair bütün gerekli olan bilgiler.
-Oyundaki kullan?c? ad?
-Oyuna kay?t s?ras?nda verilen e-mail adresi

9. SMS ile rünik ta? al?m?nda sorun


Böyle bir problem ya?ad???n?z takdirde, belirtmeniz gereken önemli bilgiler vard?r:

E-mail konu ba?l???: SMS rünik ta? al?m?nda sorun
?stenilen bilgiler:

- Kullan?c? ad?
- Oyuna kay?t s?ras?nda verdi?iniz e-mail adresi
- ??lem yapt???n?z zaman dilimi
- Hangi GSM operatörü ile i?lem yapt???n?z
- Ne kadar rünik ta? sipari? etti?inizi
- Sipari? kodunuz

Bu bilgiler teknik deste?in eline geçti?i anda, teknik destek çal??anlar? mümkün olan en k?sa zamanda cevap yazacaklard?r.

10. PayPal ve Click&Buy ile rünik ta? al?m?nda sorun

Böyle bir sorun ya?ad???n?zda (kredi kart? veya havale), bunu Gallendor.net'in teknik deste?ine de?il, PayPal veya Click&Buy hizmet sa?layc?lar?n?n teknik desteklerine yazman?z gerekir.

Size tavsiyem tabi ki, buraya e-mail yazarken sipari? kodunuzu, ne kadar ve ne zaman sipari? etti?inizi bildirmenizdir. PayPal ve Click&Buy ile al??veri? yapmak için zaten açmak zorunda oldu?unuz hesapta bilgileriniz sakl?d?r.

Ancak tekrar ediyorum, bu iki hizmet sa?lay?c?s?n?n i?lemlerine biz kesinlikle müdahale edemeyiz. Dolay?s?yla bize yazaca??n?z e-mail size bir fayda getirmeyecektir.


11. Havale ile rünik ta? al?m?nda sorun

Havale sistemi ile (seçeneklerde havaleyi seçmi? iseniz ve oyunda bilgileri verilen Türk Garanti Bankas?na havale yapm?? iseniz - burada kastedilen havale PayPal veya Clickk&Buy ile yap?lan havaleden farkl?d?r) rünik ta? al?m?nda bir sorun ya?ad?ysan?z, bunu bu hizmeti veren Pilli.com'un ilgili Türkçe destek birimine yazmal?s?n?z (gallendor@pilli.com). Gallendor.net'in teknik deste?ine yazman?z size pek bir fayda sa?lamayacakt?r.

Not: Unutmay?n ki havale ile yap?lan rünik ta? sipari?leri, bankalar?n çal??ma ko?ullar?ndan dolay? 3-4 i? günü sürmektedir. Dolay?s?yla sipari?inizden hemen bir saat veya bir gün sonra, neden rünik ta?lar?m gelmedi diye yazman?za gerek yok. Bu durumda yapman?z gereken ?ey öncelikle beklemektir.



12. Kullan?c? ?ikayet etmek

Bunun için gerekli bilgiler:

- Kendi kullan?c? ad?n
- Kay?t s?ras?nda verdi?in e-mail adresi
- ?ikayet etmek istedi?in oyuncunun kullan?c? ad?
- Küfür içerikli mesaj?n bir screenshotu. Nas?l screenshot yapaca??n? ö?renmek için BURAYA t?kla

Teknik destek e-mail adresi: my.death@live.com
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gallendor.hareketforum.net
 
FAQ - Teknik Destek
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Quests of Gallendor yardım forumu, Gallendor Tr, Gallendor, Gallendor Fan, Sitesi, Destek Sitesi :: Genel Duyurular :: Akademi-
Buraya geçin: